platax

this week

Kategori: Allmänt

Denna vecka har börjat bra. :) fick 3 samtal igår om 3 olika jobbdagar denna vecka.
Bara kul - mer jobb, mindre slöa hemma. hehe.
Man blir ju riktigt rastlös av att bara vara hemma.
Eller ja, inte för att jag bara sitter hamm för att jag är ledig, men iaf. :P

Och idag fick jag lön, det kändes bra, bättre än väntat.
Men måste snåla på den, nu vet man inte hur nästa lön blir,
när timmarna blir mindre. Men det fixar sig. ^^ Får vänta
med att köpa nya möbler och sådant som jag gillar. haha.



Och jag längtar tills på lördag, då är det fest! :D:D
Jag har inte varit ledig en hel helg på några helger i rad, och när jag har
varit ledig någon helg då har det varit något annat, typ som.. Ullared,
fast det kan ju inte vara denna enda lediga helgen? det var ju ändå
ett tag sen nu ju. Men iaf, då ska jag få i mig och bara slappna av,
och ha kul. :D




Ne, nu ska jag vidare, heeejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: