platax

tjejkväll!

Kategori: Allmänt

Ja idag har det varit en mysig dag. :)

Det började med att jag började jobba klockan 7,
och jag jobba med färskvaror, shit, det kändes som att
man var överallt och ingenstans, mycket att göra. ^^
Sen efter rasten så var jag i spelet. :)

Jag slutade kvart över 2, jag mötte Malin och Alle,
vi handlade lite, sen kom Linnea.
Vi hade missförstått varandras sms. hahaha.
Det var lite kul.

Men hon åkte i för väg och vi andra gick hem till mig.
Vi skulle se på film, The human centipede 2.
Jag hoppas att det var den rätta, men det var nog den klippta.
Men det var läskigt på ett sätt ändå. :O:O
Den var svartvit, tror att den ska vara det.
Men det var iaf bra, annars hade man säkert spytt. ><



Nog om det, nu mer till roligare, vi spelade även Bingo lotto. :D
men ingen vinst. ><
Men Linnea drog en rolig kommentar..
"Man vinner ju bara bilar hela tiden.." eller vad det var. HAhaha.
Det var lite kul, lät som att hon bara vinner det.

Men vi hade jätte mysigt. :)
Snart ska jag väl gå och sova, jag börjar bli lite trött. hehe.


Btw, jag har även fått hem min grytvante som jag har väntat på
läääääänge. Som jag "vann" eller vad man säger på Gratissidan. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: