platax

ajaj

Kategori: Allmänt

OOOOOOOH, mitt knä. :(
Jag slog mig på jobbet.
Jag skulle gå och hämta ett paket som kunden
skulle hämta ut, sen ligger det ett Ellospaket som hade
sin snörning lite löst.. då fick jag den runt foten typ (svårt att förklara)
så jag snubbla till och knät blev väl typ sträckt.. ont gjorde det.
men inget farligt, såg inte svullet ut tyckte jag.

Men iaf, sen hela kvällen så kändes det som att inget skulle gå bra. ><
Men klarade av dagen iaf, och imorgon är jag ledig.
Då har jag tvättstuga och lite sådant.
En lugn dag hoppas jag om jag fortfarande har ont.
Ska även vara med Malin, vet iaf att vi kommer att se
Gossip girl. ;] ett måste varje vecka ihop!

Nu är klockan snart tolv, och Niklas har redan gått och lagt sig,
han hade gått och lagt sig vid 10 på morgonen. :/ haha.
Jag lär också gå och sova snart, men är så töörstig,
så ska se lite tv och Sen sova. ^^




GOOOD NATT. :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: