platax

Kalasa!

Kategori: Allmänt

Idag var man på kalas, Isabel fyllde år. :D Grattis till henne!
Firade även Samuel, för jag jobbade när han fyllde, så han fick även också present.
Sen när jag kom hem så har jag lagat mat,
och tittat på filmer, just nu tittar jag på Tomie, den är seg tycker jag. :/
kanske är bara ettan som är det. så vi får se hur de andra är,
finns fler. :P
Medans filmen har varit i bakgrunden så har jag fotat lite som
jag har lagt upp här som vi kanske ser. ^^
Jag saknar det, vill ut och fota mer och mer!
Måste ut! Får göra det någon dag då det inte är för
kallt för fingrar och sådant. Ta lite närbilder och sådant som
jag gillar. :)

Imorgon ska det bli Tacoskväll, om det var av, men
det hade varit väldigt trevligt. :D
Hoppas det blir av!
Nu ska jag se vidare på filmen, även om jag har kollat medans jag har suttit här. xD
Men lite mer intensivt.
HEEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: