platax

Kras"!

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det tisdag.
Och jag ska jobba idag, 14-20. :)

Igår var jag med Malin, vi kollade på film och lite så.


I söndags tror jag att det var..
då gick jag hem till Robert
för att hälsa på, för han har precis flyttat till eget hem. :)
Och det var en riktigt nice lägenhet. :)

Men det läskiga var, att på vägen dit så var jag nära
på att bli påkörd. :(
Jag gick över ett övergångsställe, det var innan svea plan,
lite svårt att förklara.
Och jag fick en grön gubbe, så jag gick något steg, tills
jag hörde att en bil kom förbi, och såg inte att jag var påväg över.
>< Jag hann precis backa innan den gick förbi. Det var läskigt..
Har nog aldrig varit så nära att bli påkörd.. ><
Jag hade ju för fan grön gubbe??? Då ska inte bilar få köra.
Det är väl annat kanske om det var en cykelbana, men det ska det
inte ha varit. Fast även om det skulle vara, så får de för fan inte
gasa på sådär.. ><
Jag vill bara skrika åt den bilen som körde, och även slå dem lite också.

Äsch, nog om bilar.
Jag vet inte om det var något mer att berätta.
amen på återkommer jag isåfall. :D Tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: