platax

lite bilder..

Kategori: Allmänt

Kan börja med pusslet jag gjorde klart som jag skulle lägga upp. :)





Sen har jag muggar som jag har gjort.. haha.


På första muggen så står det "Maddä <3 Niklas" :$
och den andra står det "Kaffe" på, och lite målat med allt möjligt,
ville använda mycket färger, och den har jag gett till mamma. :)


Sen har jag påbörjat med sofföverdraget.. Den är ej klar.



Men kommer väl se ut såhär tillslut, måste bara finslipa och "sätta ihop".
Det är lite pillrigt jobb, så det tar lite tid och tålamod, för symaskinen
vill inte alltid det jag vill..



Ja, sen nog om bilder..
jag har gjort halkbanan idag.
Jag var såå nervös. ><
Vi åkte fyra stycken från poas.
Vi kom till halkbanan och där satte vi oss i grupp.
Det var även med en annan körskola på fyra personer.

Vi åkte 2 och 2 i bilarna, och jag åkte med en tjej,
det kändes tryggt, hon var nervös hon med. :)
Men det gick bra för oss.
Och hon var bra för mig, för jag hörde inte Robert (körskoleläraren) i
radion/walki-talkie, så hon fick översätta vad han sa. hahha.
Jag hörde typ bara brus. :P


Jaa, sen har jag inte gjort så mycket mer idag,
eller jag har varit på willys och ätit tacos. :)

Sen har jag dessutom trott HELA dagen att det är onsdag. haha.


äsch, nu ska jag kila till tvn. heejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: