platax

Shoppat!

Kategori: Allmänt

Idag har jag tvättat alla sängkläder och handdukar, det var skönt att få allt det rent. ^^
Sen kom Malin över, och vi softade i soffan med popcorn och sådant.
Sen åkte vi till DollarStore. :D:D
Det var riktigt nice, men vågade inte köpa för mycket,
för jag åkte med Malin och Tobbe. Hade det varit med Niklas,
så hade jag nog köpt myycket mer. ^^ för då kan jag ju pracka bilen full. haha.
Nej men, det blev lite köp..

Köpte:
Måttband,
lite godis,
julklistermärken (sådana man skriver god jul och namn på.)
Underlägg (är nog jul underlägg, men var fina så blir året runt)
Lite läsk 5 för 20. ^^
En golvrengöring Ajax, skulle köpa 3 för något pris, men fanns inte så många kvar..
Köksredskap (6-pack)
3 underlägg till kastruller och sådant.
Ljuslykta som var silvrig.
Salt och peppar kar som var blå och rosa, var söta. :D
Och sist så köpte jag en kappa (gardin).
Allt gick på 260:-
Det var ju mycket 2 för 10, eller 2 för 30 typ. :)

Nu vill jag åka dit igen!!!
Finns mycket mer jag vill köpa. ^^
Fanns t.ex. en STOR tavla.. kostade bara 400!
Och den vill jag ha över soffan, en svart/vit.
Nu ska jag gå och se på tv, sen ska jag nog sova,
börjar bli trött.
men ha det bra. ^^ tjaaadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: