platax

Söndish

Kategori: Allmänt

Ja, idag vaknade jag tidigt, fem över 9 typ, det är skönt.
för jag har halkbana på tisdag, då är det vid 8 tiden ungefär, då vill
man vara pigg. :)

Idag ska jag leka med Malin, vet ej vad vi ska göra,
men vi hittar väl på något. :D


Nu när det verkar vara höst, så kanske denna bild passar in. :)

Jag jobbade i fredags och lördags. Äntligen.
Hade gått och varit ledig i en vecka, men kändes
som en månad. >< haha.

Igår var det stress, stress, stress.
Och många vart helt arga och grejer i spelet. :(
Just för att jag försökte fördela, och så
att posten skulle få hjälp också,
då fick jag skäll av en kund att jag
inte får göra så, han har väntat en kvart..
Men hade inte posten fått hjälp så kanske
den personen skulle få där en evighet tills
någon är ledig, för båda kassorna var ju öppna.

Det är ju v75, då är det mycket folk.
Det var jobbigt för den stunden, men det gick bra när
allt lugnade sig, och jag fick min rast. :)

Vi brukar ha en till personal som jobbar några timmar
när det är som mest kunder. Men jag vet inte varför
vi inte hade det nu.
Men allt fixade sig iaf. Men hoppas att det finns den
där extra personalen till andra lördagar.


Ne, nu ska jag börja sminka mig. :)
HEEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: