platax

Tacoskväll! :D

Kategori: Allmänt

Igår vart det lite snabbt bestämt att vi skulle ha tacoskväll med några vänner. :)
Vi möttes klockan 6 på nya Willys, och vi shoppade till tacosen, svårt att handla till 9 personer. haha.
Men när vi väl hade handlat så åkte vi hem till dem vi skulle vara hos.
Vi började hacka och fixa. ^^

Det var jätte gott och mysigt var det också. :)
David och Poppe kom förbi, Rickard kom också ett litet tag.
Det är något vi måste göra oftare och träffas!! ^^

Efter det vart det fest, men eftersom jag skulle jobba så
kunde inte jag festa, men var kul att vara där. :)
Men det blir fler fester. :D



Jag tog bilder och försökte få bild på alla. ^^


Tronde, Niklas och Erik.


Jennifer, Lasse och Cissi.


Erik och Stefan.


Poppe, Linda


Jag och Jennifer.


Niklas kramar Tronde. xD


Lite häng i köket och sedan resten i vardagsrummet antar jag. :D


Jag åkte hem vid 12 för att sova så att man skulle orka upp.
Resten fortsatte väl kvällen. ^^ Kändes konstigt att
gå ifrån så tidigt. haha. Kändes som att man knappt hade hunnit vara där länge.


Idag var det varit en lugn dag, eller jag har jobbat,
men det var en kort dag. Sen när jag kom hem så
har jag bara varit hemma och så. Det har varit skönt. ^^
Imorgon ska jag jobba igen, 12 - 18. Sen efter det blir det
väl också lugnt. haha. Man är lite seg efter att ha jobbat.


Nej nu ska jag kila vidare, men ja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: