platax

Törst

Kategori: Allmänt

Man får ej dricka vattnet i kranen..
Det roliga var när man fick reda på det,
så vart man sååå törstig. haha.
Var jätte sugen på kallt vatten,
brukar aldrig vara så sugen på vatten.

Men när man inte får, så vill man ha!
Jag har köpt ett 6 pack vatten,
men så var det tydligen med kolsyra. :O:O
Vart jätte besviken, skulle nog ha läst på ingredienser.
Tycker att det borde ha stått på framsidan,
det stod liksom "Naturell".. då trodde jag att det var
vanligt vatten. Men det går ändå att ha i matlagning
och så stod det. Men ska nog leta efter vanligt vatten iaf.
Så att man kan ge katten och få i sig kaffe med vanligt vatten.



Jag jobbade kväll igår, och ska även göra det idag. :)
Idag känner jag mig jätte sugen på att gå på fest/hemmafest..
jag har jobbat några helger i rad, och har några kvar.
Sen när jag får en ledig helg då blir det lite. Måste ändå dricka en
drink vi har hemma. ;P den går ut i december.
Det är typ med jordgubbar i och så, intressant. ^^


Äsch, nu blir det att fixa sig och se klart filmen jag ser på tv.
Tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: