platax

blöö

Kategori: Allmänt

Meen oh, jag vet inte vad jag ska göra..
Jag vill så gääärna ha en mops,
jag är kär!

Men om jag sparar ihop till en mops,
så tar det ännu längre tid för mig att få körkort..
Fast jag har hellre en mops än ett körkort känner jag. haha.
Men nu har jag ändå kommit så långt på körkortet..

Jag såg nu att en kennel har fått mopsvalpar,
jag mailade dem förut, och de skulle höra av sig.
Men har ej hört något, men de kanske hittade några bättre.

Men kanske är bäst så, då har jag mer tid att spara,
och hinna med allt de andra. GAAH!


Det är inte lätt,
men jag har iaf tänkt, att jag ska försöka att
inte handla så mycket helt onödiga grejer,
som jag har gjort.
Jag har redan blivit lite bättre.
Det syns på min bank. xD
Inte lika måna ggr om dagen och lika stora summor.

Men jag kan få ner det mer,
eller nu kommer två par jeans att komma hem.
Men efter det så behöver jag inte mer kläder.
Så då är det bra. :D
Sen måste jag bli bättre på att äta hemma,
och att ta med mig matlådor till jobbet.

Jag ska, jag ska, jag ska! :D
Måste ju ha ett mål.


Men men, jag har iaf semester denna vecka. :)
Semester behöver alla.
Idag ska jag till stan, kolla efter presenter med Linnea.
Sen efter det skulle vi kanske pussla, vi pratade om det iaf.
Men sen får man se om man är sugen på det också. :P

Och på torsdag blir det för mig att åka iväg
på KRYSSNING, för att se Dia Psalma och Soilwork.
Och där kan jag också spara pengar, ska inte handla hem något.
Bara att dricka där. Så det blir bra.

Och sen ska jag till Ullared i slutet av månaden.
Där blir det nog också att "snåla", jag ska handla,
men tänka på vad jag handlar.
Första jag har planerat är iaf julklappar/presenter.
Sen till mig.. vet ej än, det får man se när man kommer dit. :D
Vet ju ej riktigt vad de har där. haha.
Var Mååånga år sedan jag var där.


Men det blir bra.
Allt fixar sig självt. :)

HEEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: