platax

KRRYSS.. NIIING

Kategori: Allmänt

Nu är man i land - Sverige.
Minns ej vad jag skriver på de gamla inläggen,
men berättade säkert om att jag var på kryssning. :D
24timmars. Det var helt kul. :)

Jag såg på Dia Psalma och Soilwork. <3
Hörde även andra band, men orkade ej titta.
Vi satt en våning upp och lyssnade, och
handlade lite drinkar i baren. :)
Min favorit drink vart Melon gum, minns ej riktigt vad den
smakade, men minns att jag köpte den säkert 2-3 ggr. haha.

Måste nog säga att denna kryssning var nog den bästa av alla,
eller alla kryssningar har ju iofs varit skit kul också. ^^
var liksom bara massa bra band, och kul typ hela tiden. :D:D
Hoppas på nästa kryssning har fler bra band. :)
Annars har man ju åkt för att det är kul, men kul också om
man har favorit band man gillar. ^^







Aja, nog om det. ^^
jag har hittat en ny favoritserie, iaf idag.
Tittade på MTV, då visades Awkward. :D


Imorgon fyller Alle år, då ska jag hem till henne och fira henne. :)
Hoppas hon gillar presenterna jag har köpt. haha.
Men innan jag ska gå lite på Torshälla marknad. ^^


Nu blir det filmdags, heeejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: