platax

More fish

Kategori: Allmänt

Nu har jag köpt 4 fiskar hem. :D
2 guppy honor, en med gul/svart stjärt, och en lite svagrosa färgad stjärt.
(honor är ju inte lika fina och färgade som hanarna, men jag försöker leta)
2 molly honor, det vart orange (mandarine) och de är rödögda. :P

Det är kul, vi behöver honor, för hanar de är på honorna hela tiden,
de kan ju dö av stress. :( och det vore synd.
Men sen får man se om vad yngelna är för kön. :P

Och varför vi köpte nya var för att fiskarna fick lite konstiga fiskar,
fenerna var ju.. spetsiga, fast de ska vara större, svårt att förklara. haha.


Men men, nu ska jag börja fixa popcorn, och sen
ligga i soffan.
Jag har haft en sådan dag då jag inte har haft lust med
NÅGOT, och bara surar för mig själv.
Fast det börjar lätta upp nu. :P
Det kanske är vädret som gör det.


HEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: