platax

PUSSEL

Kategori: Allmänt

Nu har jag lagt klart pusslet. :D
Tack för hjälpen Malin och Linnea, och Niklas la lite han också. :D

Den vart fin, men nu har man saknat bordet så nu är det borta.
Jag köpte en pusselmatta på Ullared, så nu kan jag lägga pussel och
sen lägga undan den sen när jag inte orkar lägga mer, det känns bra.


Imorgon har jag körlektion, men vi får se om jag kör,
eller om jag tar en plugglektion.. måste tänka på pengarna nu.
Så kommer nog få ta det lugnt med körandet,
och sen avboka halkbanen, det kommer väl fler tillfällen. :)

Jag ska nog förbi AF imorgon också efter jag har varit
på körskolan, och skriva in mig. Det är nog dags nu.



Ja, nu ska jag vidare,
bild på pusslet kommer senare när jag har lagt in den i datorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: