platax

pussel

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen och skriver. :)
Jag har pusslat idag, och även igår.
Det är svååårt, men kul. haha.
Jobbigt när man fastnar och inte kan lägga några mer. ><
Men jag märker att det går bra om man går ifrån lite grann,
och sen kommer tillbaka, då kan man lägga på lite till.
Men blir väl typ blind. ;P
Jag är även såå pepp på kryssningen,
går och tänker på den, och jag har redan börjat packa.
Och även städat lite grann här hemma,
så att man kan åka iväg med gott samvete. :)
Varje dag går jag tänker på min dröm Mops,
men måste börja inse i mitt huvud att det
måste väntas lite med den, de kostar mycket,
men renrasiga alltså..
Man går ju bara och söker på sidor,
och att man ser att det har kommit valpar,
man vill bara ha!
Men det kommer väl valpar efter jul också.
Då hoppas jag på att jag har samlat ihop det,
och kan skaffa mig det. <3
Nu slutsnackat om det. :P
Nu ska jag gå och testa lägga lite fler pusselbitar.
Vill ju klara det, 2000 stycken, ingen match ju. hahah.
Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: