platax

SYYYY

Kategori: Allmänt

YAAAY!
Min symaskin kom idag, och hämtade ut den.
Har redan testat den. sydde lite på en tröja som jag hade försökt att
sy förhand förut. haha.
och sen lagade jag Niklas jeans. :D
Men måste köpa bättre tråd, affären var stängd så tog något hemma.
Ska förbi syaffären imorgon innan jobbet.
De hade öppet mellan 10 - 13. och jag börjar klockan 12,
så får bli när jag ska gå till jobbet, då jag går förbi där först. ^^

Jag var bara tvungen att beställa hem en,
jag har länge velat ha en. Och nu fick Alle en i present när hon fyllde år,
då började man tänka ännu mer på vad man kan
göra för grejer och så på den.
Så när jag kom hem så beställde jag en, vart från elgiganten,
bland de billigaste jag hittade. :) en bra för en nybörjare.

Jag var för snål förut med att köpa, men nu fick jag modet att skaffa en. xD




Idag var jag på bilskolan,
och han undrade om jag hade kört på motorväg något,
och jag sa nej, så då tyckte han att det var dags. ><
haha, det var läskigt. Men gick mycket bra.
Shiiit vilken skillnad det är när man kör först på 120, och sen kör man
ner till 100.. haha, känns som typ 50 eller något. haha.
Snacka om att det är lite läskigt med fartblindhet. :P



Ne, nu ska jag chilla på soffan,
ska jobba imorgon, 12 - 22.30. :P

HEEJdÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: