platax

Ullared

Kategori: Allmänt

Jag har nu varit på Ullared. Det var en upplevelse.
Även om jag har varit där en gång förut, men inte sen de byggde om. :P

Åkte med Alle och Linnea,
jag fick sitta själv mest av dels av resan på bussen.
Det var skönt att få kunna sträcka sig och så. ^^

Vi var framme halv 7 vid Ullared, och det var redan kö. :O:O
fast det gick rätt fort att få komma in ändå, sen
när man väl var därinne.. vart ska man börja? haha.
Men det gick bra. synd bara att man inte kunde köpa allt man ville ha. :P

Men köpte en del till mig och julklappar till barn,
köpte även present till Niklas, och både han och jag var irviga,
och ville öppna, han var nyfiken och jag var nyfiken på
om han gillade det.
Så han spelar det just nu. :D:D
Det var ett spel till Wii, Sniper elite.
(Jag ska börja köpa presenter till honom dagen innan han fyller eller så,
då slipper det bli att båda vill ge/öppna, haha. Så är det alltid.)


Man vart jäävligt trött på att gå, man skulle ju vara där enda till 3,
då fick man sätta sig på bussen och den gick klockan 4.
Men vi gick och fika, åt och sådant.





Men det var jävligt skönt att få komma hem också igår,
jag var sååå trött. Blev först att man duschade, och
sen åt jag lite popcorn (hade inget annat hemma) haha.
sen gick jag och la mig, och Katya var glad att se mig. <3

Tack mamma för att du mata fiskarna och kollade till katten!! :)


Nu ska jag gå och titta på när jag Niklas spelar, tjaadå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: