platax

Vill ta bort mitt öra!!

Kategori: Allmänt

Enda sen jag fick vaxpropp i örat så har jag haft problem med örat. :(
Det gör ont ibland (korta stunder) och på kvällar.. som nu.
Så typ.. jag vet inte, kan inte ens förklara det med ord.
Det känns lite som det pumpar, men det gör ändå inte det. det gör inte ont liksom,
kan mer härma IRL om hur det låter.
-
Man undrar om det är tinitus, fast tinitus har man väl jämt/hela tiden?
Jag har det bara på kvällar typ, säkert då örat har varit som mest "använt".
Och när jag var på kryssningen,
när jag var framme vid scenen så gjorde det ont i mitt "Bra öra"
typ fick känslan av att All ljud går in i det bra örat istället för det dåliga,
så att det blir övertraserat. haha.
-
Gaah. äsch. Jag vet inte vad jag ska göra..
Det enda som är väl att man tar hörseltest, men får känslan av
att det inte går att göra något åt. Men får ju inget svar förrän
jag har tagit reda på det.

Imorgon ska jag till körskolan och övningsköra. ^^
Blir Alltid nervös. :P men det går ju bra när man väl kommer dit.
Men MÅSTE köra igång så att jag blir klar någon gång. haha.
-
Nu ska jag nog gå och läsa lite i boken,
eller om jag blir pepp på att pussla. vi får se.
Något av det blir det nog.

TJADÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: