platax

april, april, din dumma sill.

Kategori: Allmänt

Idag är det 1 april. :P Får se om någon lurar mig idag, ska ju jobba. haha.
Jobbade även igår. :) det gick bra, förutom att jag hade en såån huvudvärk. Gah!
Men tog en tablett och det vart bättre senare.
Måste kanske dricka mer vatten än vad jag gör? ska försöka om det är det
som är problemet till huvudvärk på kvällarna.
-
Efter jobbet igår gick jag hem till pappa och Malou. :)
Träffade dem och de hade besök från Stockholm, så träffade dem också.
Det var trevligt. och som vanligt så sjöng de Karaoke. haha.
De bad mig att sjunga, jag ba, nej nej! :P
-
Tiden gick jätte fort när jag var där, var inte planerat att jag skulle vara
där så länge, men klockan halv 3-3 typ. haha.
Tur att man börjar jobba klockan 16.00 idag. ^^ så hann sova ut.
-

-
Men ja, nu blir det fruost time. tjaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: