platax

Besök

Kategori: Allmänt

Idag får jag besök av Beth, sami, bimbim och vince tror jag, vet ej om alla kommer. :)
Men jag hoppas det. ^^
Nu väntar man på att de ska höra av sig, för jag har inte deras nummer,
men de har mitt, pappa gav dem det.
-
Jag har ju städat och plockat undan. hehe.
Det kan ju inte se ut hur som helst här hemma. ;P
Inte för att det brukar vara så stökigt hemma, men typ som att
få bort disk och så.
-

(en bild tagen för ett tag sen på Malin och mig. :))
-
Ikväll så kommer Malin. :) vi ska ha ett till pyjamas"party".
ligga i soffan nedbäddade och se på film och så.
Men måste fan handla idag, för har inte smör hemma,
och det kanske inte är så kul när man vill ha frukost dagen efter. haha.
Men det fixar jag sen.
-
Vi får hoppas att jag får sovsällskap nästa vecka, för Niklas ska
iväg i 6 dagar, och jag har Inga inbokade jobbdagar då, då lär dagarna gå
saktare. >< fast jag får väl iofs hitta på en massa saker istället då. :P
-

-
Nu ska jag gå och sätta mig i solen, och hoppas på att inga getingar kommer
och hälsar på, orkar inte springa in varje gång. haha.
Ja, jag är rädd för dom. >< men har aldrig blivit stucken av dom. Men ändå så
är jag helt livrädd för dom.
-
puss på er!

Kommentarer

  • linnea säger:

    men hoh. vi kan ha harry potter maraton! och pyjamasparty!

    2012-04-07 | 02:17:02
    Bloggadress: http://doingtheunstuck.wordpress.com
  • Maddä (jag) säger:

    Det kan vi ha förstås! :D just ja!

    det får vi planera in. ^^

    2012-04-08 | 18:09:57

Kommentera inlägget här: