platax

kväller

Kategori: Allmänt

Vart hemma och var sjuk tills idag, för idag gick jag till jobbet. :D
Det var skönt att komma ut igen. hehe.
Men vart lite för mycket sista timman. >< glömde bort klockan och jobbade över
och Niklas stod på parkeringen och väntade tydligen. tyckte helt synd om honom.
Jag tänkte att jag skulle höra av mig när jag har slutat och sådant.
Men han kollade bara schemat och åkte. haha.
Så han väntade i typ 30 minuter. så då vart jag riktigt stressad. haha.
Jag gick till och med hem med mina jobbarskor (iofs är det vanliga skor, men ändå) haha.
-

-
Imorgon blir det också att jobba. :) 12-22.15.
Sen har jag även glömt bort att det är liksom valborg på måndag.
Då såg jag att jag var ledig. :D då ska jag och Niklas mysa har jag bestämt, haha! <3
-
-
Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva, så slutar jag. tjo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: