platax

prosit!!

Kategori: Allmänt

Har inte riktigt haft tid att skriva, och har direkt ingen ork nu heller..
Jag tror att jag håller på att bli sjuk. :( Jag kände bara lite halsont..
Sen nu för bara 3-4 timmar sedan så la kroppen av, jag vart helt förkyld och helt febrig typ.
Allt gick så fort. :O Mådde liksom bra när jag jobbade idag och igår. Men då
kanske kroppen arbetade så att den inte hann känna efter eller något. :P
-
Men jag hoppas att det bara är en tillfällig feber.. Hinner inte vara sjuk.
Eller jag kan vara sjuk imorgon, men sen jobbar jag resten av veckan,
så vill inte bli sjuk!!!! Jag kan vara sjuk när jag är ledig,
men när jag ska jobba så känner jag att jag inte vill vara sjuk,
speciellt när jag blir så rastlös av att ha Legat en HEL dag i soffan/sängen,
så andra dagen så har jag redan tröttnat. haha.
-
En dagars vila bara för mig för mig själv och så kan vara skönt.
Men inte när det bli fler dagar, nej tack!
-

-
Men nu till glada tankar.. :)
Jag jobbade på Coop forum idag, det var kul.
Inventering.
Sen var Joanna med också från jobbet. :D
Hon var där dagen innan, så hon hittade där,
jag kände mig helt vilsen. Allt var så stort! haha.
-
Men sen hamnade vi i några grupper
och vi körde hårt. Det var jobbigt när det kom till stort antal
av något, speciellt när det var Småå grejer. Men det gick bra.
Dagen gick faktiskt jätte fort, kändes som att man hade jobbat i typ 2-3 timmar bara.
Man får hoppas det kommer fler sådana tillfällen, jag var
lite nervös(som jag alltid blir när det blir något nytt), men det var bättre än väntat. ^^
-
-
Nu dags att lägga sig i soffan igen, och vila järnet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: