platax

glasöga!

Kategori: Allmänt

Fick ett samtal idag av Aoptik. Och de hade fått in mina glasögon nu.
Sitter med dem på nu. :) det känns bra. Men ser inte bra ut kan jag säga. haha.
Men skönt att kunna läsa småtext och sådant nu (på avstånd)
Niklas säger att jag ser ut som en fröken. ;P det är nog inte något man vill se ut som.
Tur att jag bara ska ha dem hemma och så då. hehe.
-
-

-
Sen är det mycket annat man vill köpa.. och det är såklart
då man känner att man inte har råd att köpa en massa "skit".. ><
men det får vänta. men jag har iaf tänkt att köpa..
  • Mobil, LG Optimus L3 E400 (ska kolla på den först)
  • Kläder: Fylla min garderob med nya tröjor, byxor, kjolar.. lite av varje.
  • Hund! (En fin liten gullig Mops)
Det finns säkert mer som jag vill ha. :) men som sagt, det får vänta
och så får man bocka av lite i taget, men först blir det väl en mobil om
det går. ^^ För först ska pengarna gå till hyra och räkningar och sen mat,
sen där utöver så kan man se om man kan göra det. :D Så det får man hoppas på.
-

-
Sen de senaste dagarna har jag känt att jag har en "dålig-hår-period" ser aldrig ut som
man vill ha det. >< det tycker jag att mitt hår kan sluta upp med. :P
-
Nu blir det att se på en film och sen blir det att gå och lägga sig,
imorgon blir det att jobba 8-15, sen ska jag på teoriunervisning på körskolan. :D
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: