platax

Rubrik torsk

Kategori: Allmänt

Jag vet aldrig hur jag ska börja meningen på bloggen.. jag får alltid känslan av att börja såhär "Dagarna går.." just för att jag inte skriver varje dag. haha. Men vill ju inte vara för upprepig. :)

Kollade nyss på en disneyfilm, alltid bra! Insåg även att man alltid är glad efter att man har sett filmen, alltid så glada slut och så.

-

Imorgon blir det julklappshandling, man har ju ett par att handla åt.. haha. tror jag räknade med 11 stycken, som ligger på prio-listan. Hoppas att man hittar allt imorgon till ett bra pris. :)

Idag har det varit en lugn dag, men ändå hållt på hela dagen, började med en kopp kaffe(som varje dag) sen satte jag på en tvättmaskin kollade på ett avsnitt. Sen hängde jag upp tvätten. Sen satte jag igång med att byta vatten i akvariet och skrubba lite på glasen (alger/gräs) :/ något som jag längtar efter i februari eller när det var då man ska byta allt vatten och så, då kan man verkligen skrubba hela och sen byta ut alla växter så att man slipper.
 
-

Nåja, sen gick jag och handlade, tänkte ut lite mat. Hade ju i tanke att äta något som Niklas inte tycker om när han är iväg på utbildning i Stockholm. Så det vart tonfisksås (det kanske bara är jag som tycker det låter som en sås - som i brunsås, bea-sås och sådant, men jag menar "köttfärs"-liknande.)
Men iaf den vart god, som alltid, det är väl inte ofta man tycker illa om sin egna mat. haha.

Sen vart det kväll och Malin kom över och vi såg på Grey's och så, sen gick hon hem och jag kollade klart på Disneyfilmen. och nu sitter jag här. :D

Och vad jag ska göra nu vet jag inte, känns för tidigt att sova, är inte alls trött. Men ska ändå upp rätt så tidigt för att åka med buss.
Blir väl att sitta vid datorn lite till och sen gå och sova.
Nåja, God natt med er så länge. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: