platax

<3 dag

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev.. men har inte så mycket tid nu heller. haha.
Ligger i soffan med Niklas och ser på film och så.
Eller inte Just nu, han gick på toa. Då passade jag på lite. :)

Vi har ju varit förlovade i 3 år nu. <3 han var så mysig
när jag kom hem från jobbet, han hade mat och allt klart,
jätte gott var det, och så fick jag en blomma av honom, han är bara för söt. ^^
Jag vill ju köpa något till honom, men han hade mitt kort
så hade inte pengar till det. haha. Men presenter är ju inte hela grejen.
Det är ju att vara med varandra. <3


Imorgon blir det att åka till Ikea, och mamma hänger med. :)
Vi ska köpa ny tv-möbel och så. :D har längtat!!
Så det ska bli en trevlig dag imorgon med.



Nu ska jag gå, heeeejdå!
Ha en bra alla <3 dag. :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: