platax

en dag som alla andra dagar

Kategori: Allmänt

hm.. jag kom just på en grej.
Big brother ska ju börja imorgon,
men vet ni vad? .. ><
Jag jobbar då!!
Så jag missar det, skit!

Men jag hoppas på att man kan kolla på play,
jag är så nyfiken på vilka som ska in i huset!
Så direkt när jag slutar imorgon så blir det att springa hem
och sätta på datorn och kolla! :D
Det är ett måste. haha.



Idag har det inte hänt så mycket.
Har jobbat och sådant, 12-20.
Imorgon blir det 16-22.15,
blir det en lång dag av att ligga i soffan med
en kopp god kaffe. mums!

Vi hade slut på coop kaffe (som jag dricker)
det hände vi hade hemma var en kaffesort
jag fick i julklapp typ eller vad det var.
Men den var inte alls god. >< änglamarkskaffe tror
jag det var. har gjort den 2 gånger men blir
inte alls lika gott som vanliga coop,
det kan ju vara en vanesak hemma.

För jag vet ju inte alls vad folk har för kaffe
hos dem, men det är ju gott.
Så hemma ska det iaf vara coop kaffe eller vanlig gevalia.
Sen har jag direkt inte testat så många sorter.



En grej jag tänkte på, tror jag pratade med Malin då.
Jag skulle vilja testa ALLA ölsorter, för jag är så kräsen
så köper liksom samma sort.
De borde ha prosmakning på systembolaget!
Då hade jag gått dit. ^^


En bild på mig och Malin. :) vi hade fått i oss lite alkohol.


Nej nu är det dags att gå och borsta tänderna, Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: