platax

fredagen den.. 24.. kunde ha varit 13de.

Kategori: Allmänt

Tänk att man kan bli så fast för ett tv-program.
Sitter klistrad framför tvn, kollade nyss på Big brother (missade gårdagens)
Jag tänker mycket på hur det skulle vara om man var med,
men jag skulle nog inte klara av att vara där. haha.
-
Fast jag är väl en "hemmaråtta", klart det är kul att åka iväg,
men det räcker typ att vara borta i en vecka, sen vill man hem.
Fast det kanske beror på vart man åker och ska göra.
Har nog inte varit borta mer än en vecka förut.
-

-
Igår var det otur på otur. haha.
När jag jobbade, så vart det så sent med allt,
jag fick verkligen Skynda med allt kände jag. ><
Man brukar inte få stressa, men nu vart det så,
-
Men idag blir det nog lugnare, då börjar jouren redan vid 6. :)
-
Sen efter jobbet så kollade jag och Niklas på serier, och jag skulle
bara till kylskåpet, sen hade jag ställt vattenkannan på golvet för
att den inte ska stå för tvn. och jag gick rätt in i den när
jag skulle sätta mig på golvet. >< jag ba, "nej, nej, nej, Nej!"
Och Niklas satt bara och skrattade åt mig. :/ haha.
Jag fick bråttom och hämtade handdukar.
-
Sen när det var gjort och hann sätta mig ett tag i soffan
då började det göra ont i ögat.. man ba, men hallå?
kunde ej kolla ned och sen upp, det kändes konstigt
typ som man skulle kolla i kors för länge typ, svårt att förklara.
Jag gick där med handduk för ögat.
Sen sa Niklas att jag kunde hälla vatten för ögat. :/
Men det vågar jag inte, då tänkte jag att jag kanske kunde
kolla på en film som man skulle grina till.. haha. så rensar det på så vis.
-
Men så vart det att jag doppade mig i vatten, och det kändes faktiskt
bättre tillslut. :)
Sen kände jag att det var nog dags att gå och lägga mig. haha.
-

-
-
och nu är det en ny dag. :) och jag längtar efter sommaren! kom!
och jag ska tvätta och sen blir det att jobba.
Sen blir det nog att gå och lägga mig igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: