platax

helgis med kaffe i magen

Kategori: Allmänt

Idag är det en mycket fin dag, hoppas det fortsätter!!
Vill kunna gå ut utan en jacka. :) Får hålla tummarna.
-
Jag känner mig faktiskt rätt pigg, jag trodde jag skulle vara död.
Jag ångrar att jag spelade Team fortress 2, haha. eller kanske inte så mycket.
men det jag ångrar är att jag blir ju inte trött, så när jag gick och la mig vid halv 2
så var jag hur pigg som helst. ><
-
Jag vart jävligt hungrig också, så jag gick upp och gjorde nudlar, åt upp det
och sen gick jag och la mig, och jag somnade (vart kanske vid 03.30). :)
Men dagen efter så vaknade man av att grannen pumpade musik vid 10 tiden,
det jobbiga var att det lät som att de spelade SAMMA låt hela tiden. :/
Men det var ju kul att vakna till musik. ^^ man vart ju pigg. haha.
-
-
Nu sitter man här med en god kopp kaffe och har nyligen fotat. :D
-
-
Jag lär mig fortfarande objektivet, men det går framåt och jag gillar det. :D
-
-
Varför jag gör streck mellan rader så är det för att texten sätts ihop. :/
och det tycker jag inte om, jag gillar luft. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: