platax

Shoppat!

Kategori: Allmänt

Idag har man shoppat.. på IKEA!
köpte även ett objektiv till min kamera på netonnet precis. :D
Men på IKEA köpte jag BESTÅs tv-bänk, 2 hyllor i olika storlekar.
Det är inte klart än, vill ha mer luckor, köpte bara två för jag vart
för snål. >< så det vart bara två stycken.
-
Men det är väl bra att inte köpa allt på en gång om man
är osäker på exakt vilken storlek på möblerna så luckorna passar.
Det är ju lättare att se också när man får se det på plats,
men de var inte uppe, så fick kolla på ritningar, men vart allt
så jävla dyrt med lådor och så tyckte jag.
-
Så får bli en tripp dit igen. :) Sen kanske jag får ett klart
vardagsrum.

När jag och Niklas skulle fixa med en lucka så drog han i den
för han skyllde på mig för att den var sne och satt fast. haha.
Då hade jag sett en vas med silverglittriga grejer uppe på,
då ramlade den ner och vasen gick sönder, så det vart splitter
och glitter överallt. ><
-
Känner fortfarande splitter och så på mig. Sviider.
Det är svårt och få bort tycker jag. Får bli en dammsugning till imorgon.
För nu är det försent.
-
En bild jag hittade. haha. Lite rolig. ^^

-
Nu blir det att gå och lägga mig för att kolla på film
och soooova!
Imorgon blir det att vara med Malin. :)
Vad vi ska hitta på vet jag inte än, men man kommer väl på något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: