platax

Svaaart

Kategori: Allmänt

Nu har vi byggt upp allt, men det är ej klart riktigt än..
ska köpa mer luckor och sådant.
Sen ska jag fixa nya gardiner eller fixa på något sätt,
ser inte bra ut.. ><
-
Men den som är till vänster har jag för att skydda mot solljus
till fiskarna, för där passar det bäst med .. ooh, vad heter det nu igen?
ingen lång gardin alltså. haha. skitsamma.
-
Här ser det ut innan..
-
Såhär ser det ut efteråt med de nya möblerna. :)
Som sagt, ska tillkomma mer luckor sen så att
spelen och filmer täcks och så.
-
Har även funderat på vita luckor, just för att det ska passa in till
skrivbordet och byrån eller vad det heter som är bredvid (som kanske inte syns)
så blir det lite mer färg i tillvaron. :)
För nu är det ju bara svart. haha. Men trivs bäst med det.
-

-
Nog om det, jag har precis också sett filmen "Jag saknar dig"..
och jag har grinat ihjäl mig. ><
Jag blir mer känslig till filmer när jag är själv, eller med Niklas,
så jag släpper bara ut allt. haha.
-
När jag såg den på bio så grät jag inte direkt.
Men sorglig film, även om jag inte gillade vissa saker i den.
Man kan inte tycka om allt. :)
Nu ska jag gå och lägga mig och se på film
och imorgon blir det att jobba. GODnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: