platax

åter igen.

Kategori: Allmänt

Jag har glömt att skriva. ;P men har nog inte hänt så mycket nytt sådär. ^^
Igår var jag och Niklas till Tuna park, jag skulle kolla på skor,
och jag hittade inga, som vanligt. Att jag ska vara så kräsen är dumt.


Men jag hittade en skrivare och Xbox live Gold.
Sen vart det bara fel.. till skrivare.. så fick man inte med en USB-kabel
tydligen, det tycker jag var lite dumt, stod liksom inte att man skulle köpa något
själv.. så får väl åka in imorgon och köpa det.

Och sen med xboxet, jag köpte liksom guld för att jag skulle
få kolla på Syfy - Ghost hunters, för det står att man ska få kolla på det.
Men jag hittar ej Syfy när man söker, liksom ingenting.
Och sen när jag läser i forum och sådant, så är det tydligen bara
klipp man får se. Men det är konstigt, så tyckte jag inte
att det stod när jag läste. :/

Men ja, får hoppas att man hittar syfy sen, typ att det kanske inte
har kommit till sverige än? haha, eller något..


Jag var även med Linnea på kvällen, det var mysigt. :D
Vi spelade Wii och vi gick även och handla, då handlade vi nötter och sånt gott. ^^
Sen vart vi trötta av allt spelande så hon gick hem och jag gick typ och la mig har jag för mig. haha.



Imorgon ska jag vara med Malin, fast vi ska bara vara ett litet tag
för hon ska åka iväg sen. Då funderar jag på att åka till stan istället
för att kolla på skor där.

Äsch nu ska jag gå och kolla på film. :)
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: