platax

God natt!

Kategori: Allmänt

Jag är trött, trött, trött. jag förstår inte. ><
men det är väl för att jag inte är van att gå upp 5 på morgonen,
speciellt inte efter att jag börja 6.30 och jobbade till 20.00. ><
Men kul att testa ett såå långt pass. haha. det var en utmaning. :P
Men hade nog haft mer ork den dagen mer om jag inte hade sovit 3-4 timmar bara. :P
För jag hade jobbat kväll till 22.15, sen när man kommer hem så
är man liksom pigg och så, då kan jag inte somna direkt.
Så det tog ett tag och sen somnade man som tur var.

När jag kom hem så kändes det som att jag hade varit hemifrån i
några dagar, liksom.. skönt att komma hem liksom.
Och jag ska jobba imorgon igen 6.30.. haha.
Men på torsdag i iaf så börjar jag 12, då blir det sovmorgon!!!

Fast jag gillar faktiskt att gå upp tidigt, jag önskade att jag kunde
vakna självmant typ vid 9 på en ledig dag. :P
Men jag måste liksom ställa klockan på typ klockan 10, och sen snoozar(om det stavas så) jag..



Och sen har jag känt idag att jag hör pantmaskinen på jobbet hela tiden..
Alltså när den blir "sorteringsfel" typ eller något. då tjuter den liksom på ett sätt.
jag hör det även nu lite. illa! >< då är det nog ett tecken på att det var mycket av det idag. haha.



Nej fy, nu orkar jag inte mer, jag ska nog faktiskt gå och lägga mig i sängen
känner jag, blir tröttare och tröttare, Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: