platax

helgen är här.

Kategori: Allmänt

Dagarna går..
det har inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat.

Men idag så passade jag på att möblera om i datarummet,
Niklas hjälpte till lite, han hjälpte mig att bära stora möbler.
Men annars så tog jag hang om det, men han gillade det till slut. :)
Bara att han är så stökig av sig,
så nu när han letade ett par papper så "skällde" han på mig..
men jag sa till han innan att jag lägger ALLA papper Här!
(i sådan som man lägger papper i, vet ej vad det heter. :P)
Då hittade han dem. ;p Han trodde jag hade slarvat bort dem.

Imorgon ska jag nog påbörja att sy Julgardinerna. ;P
Det är lite för tidigt, men då det gjort tills julen är här,
så står man inte där när man ska sätta upp dem och är inte klara.


ah ne, nu ska jag nog sätta mig vid tvn och se på film. :)
Snart kommer nog Niklas hem också från rollspelet.

HEejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: