platax

lÖrdag!

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, och det är en lugn dag för mig. :)
Niklas åkte till lokalen och är med sina vänner,
och jag är hemma, då började jag med att dammsuga och torka golv.
Sen började jag städa lite smått bland små grejer, sånt som jag har
i lådor och så, rensade. :)

Sen rensade jag bland mina pärmar och så.
Satte in räkningar och sådant. :)
Så nu är allt det gjort, och klockan är 12. haha.
Det tog ett tag. ^^

Nu är det bara för mig att ta det lugnt,
och imorgon jobbar jag kväll. 16-22.15.
Så då blir det en lugn dag imorgon med,
så som det brukar bli när jag ska jobba,
jag sitter bara och väntar. haha.



Jag längtar efter mina skor..
Jag har beställt från internet,
har letat länge efter ett par som jag gillar.
och nu hittade jag på internet och de kostar bara 199. ^^
Hoppas bara att det är rätt storlek,
jag tog 37, för det har jag oftast..
Men det kan hända ibland att jag måste ta 38,
det är ju olika till skor till skor.

Sen väntar jag även på ett annat paket.
Jag hade beställt 3 tyger, men fick bara 2 stycken. :/
Det finaste kom inte med.. så jag hoppas att det kommer snart.



Ne, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och bara gotta mig. ^^
Gooodnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: