platax

Ut och ta lite öl

Kategori: Allmänt

Ja, idag är det lördag, men det känns som söndag. haha.
Och imorgon ska jag jobba, hoppas jag mår bättre i ögat då..
För när jag vaknade i morse så var ögat helt gråtfärdig och bara rann massa tårar
och det sved på ett sätt och kändes konstigt. ><

Gjorde det hela morgonen, men sen hoppade jag in i duschen
och det kändes bättre faktiskt, men det är fortfarande något kvar..

det känns inte bra än, så ja, jag vet inte om jag har ögoninflammation eller något
eller om det bara var något smuts av något slag även om jag inte hittade något.



Igår var jag med Malin, och vi var först hos mig
och drack(förfest), och sen vid halv 10 så gick vi,
och vi gick till Royal oak, första gången för mig.
Jag tyckte stället verkade väldigt litet, och sen
var det tydligen dansgolv därnere, INGEN dansade. haha.

Sen så drog vi därifrån och gick in på time out om det hette så,
och då var vi Tvungna att hänga in jackorna,
men vi tänkte ju bara sitta där så gick därifrån.

Vi gick till Subway och handlade och sen kom Niklas och hämtade mig.
Så när jag kom hem så delade jag och Niklas på mackan ^^
och sen gick jag och la mig, jag var såååå trött. haha.
somnade på direkten.

Ja, så dagen vart lyckad ändå, även om man inte direkt träffade någon
man kände. :P
Bilder lägger jag upp sen när jag orkar lägga in dem i datorn.



Nu ska jag gå och lägga mig på soffan som jag har gjort hela dagen. haha.
heeejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: