platax

Sol

Kategori: Allmänt

Idag är det sol, och jag och Malin har tänkt att åka och bada. :)
Då blir det första gången detta år, kände att det var dags, hehe.
Men vi får väl se vad som blir, inget är säkert.

Igår byggde jag min garderob som vi köpte på jysk, tog säkert 2 timmar för mig och har än inte sattit dit dörrarna och knopparna. haha. var så mycket att göra, och sen fick jag göra egna hål för vi har ingen borr. :/ men det var värt, skönt att få in kläderna någonstans för Niklas fick min garderob som är större till sina grejer. hehe.
Vi har gjort mycket nu vi har gjort om datarummet, nya skrivbord och möblering och så, det känns bra. :D
Nu ska man bara orka gå och kasta alla kartonger. haha.


Nu ska jag gå och göra mig i ordning, för skriva mer en annan dag. tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: