platax

söndag

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag, och jag ska jobba 12-18. :)
Inte så långt pass, sen blir det nog att tvätta en tvättmaskin, det behövs.

Idag hände det något riktigt obehagligt.. ><
När jag och Niklas hade gått och lagt oss så kände jag något röra sig på mitt bröst, jag tänkte om det var håret som rörde på sig typ, gled ned eller något, så jag puttade bort det.
Sen känner jag något som rör sig på mitt andra bröst och jag tänder lampan och jag ser en Spindel. :O:O Jag skriker till och mosar den snabbt med handen och kastar bort täcket. ><
Sen kändes det som att det fanns massor av spindlar i sängen.
Jag behövde gå upp och kolla så att alla fönster var stängda och att det inte fanns spindlar kvar i lägenheten (kollade mest på golv och taket. >< och sen vågade jag inte använda mitt täcke så jag och Niklas fick dela. hehehe. :) Så det gick väl rätt bra ändå.
Har inte märkt av något sen dess. Får hoppas att de håller sig borta!


Nej nu ska jag dra mig vidare, nu har jag skrivit av mig lite grann. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: