platax

Bakis

Kategori: Allmänt

Idag har man varit hemma heeela dagen, bakis är man.
Igår jobbade jag till halv 4, sen var det bara hem och göra sig i ordning för att sen gå och fira Linnea. :D hon fyllde år igår, Grattis! :*

Hon fick presenter och vi dansade, åt tårta och hade det riktigt skoj.
Men sen när det vart natt, säkert mellan 3-4 då kände man att det var dags att gå hem och sova, jag hade ju varit uppe sen 5 så var riktigt trött, märkte inte det så mycket då. Men när jag väl kom hem så la mig i sängen och typ somnade typ på direkten. haha.
Så Niklas fick hjälpa mig med att ge mig bakistablett och ta av mig kläder och sånt, för han tyckte inte att jag skulle behöva sova med det. hahaha.
Jag var verkligen helt död. Han är för söt han. :*


Men iaf det var helt kul. :D och nu myser man i soffan och har kollat på filmer typ hela dagen. och tänkte fortsätta med det snart. hehe.


Men det var lite om det, nu ska jag fortsätta med tvtittandet. heejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: