platax

jobbish

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, och det är jobbdag. :)
Igår var jag ledig så då hängde jag med pappa och gänget till Göksten
för att se Emma sjunga och så. :D hon var jätte duktig.
Hon har tydligen börjat sjunga på balsta och sådant,
men är inte så chockad för hon är ju jätte duktig. :)

Idag hade jag även tänkt att köpa tårtgrejer till en tårta jag
tänkte börja göra för att se om jag ska servera det på min födelsedag.
För den verkar lite svår men den är ju jävligt god, kanske stavar fel..
men Schwarswaldtårta(?) hade jag tänkt att göra. 
Älskar den frysta, klara tårtan. men vill göra en egen. :)

Jag ska även hämta ut ett paket. :D Har beställt 2 t-shirtar
och en kudde till Niklas från Sweden rock shop. :)
ÄLSKAR kläderna därifrån, vill beställa mer, men får ta lite i taget. ^^
Hoppas att de passar. :)



Nu sover Niklas på soffan, han har jobbat nu i 2 dagar. :D
Det är kul både för han och mig att han har fått jobb.
Han verkar gilla att ha något att göra igen, inte bara mest sitta hemma.

Men så är det. Nu ska jag vidare, tjaa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: