platax

ledig idag, jobba resten.

Kategori: Allmänt

Ny dag, nya tag.
Igår fick jag reda på en sak, och jag vart inte glad..
Men det är bara att glömma och gå vidare, allt vart bättre
när jag kom till jobbet och fortsatte dagen, bara skita i det. :)

Idag väntar jag på att Niklas ska vakna, han har jobbat tidigt imorse,
så han ville vila lite, sen får vi se om han vill åka till IKEA. :)
Vi hade planerat det om han orkar.

Vi har lite grejer att handla, ska göra om lite i datarummet.
Får hoppas att det blir som jag vill att det ska bli,
bara städa undan det måste, Niklas har såå mycket grejer.
Jag vill bara få bort allt (gömma).



Annars händer det inte så mycket idag. :)
blir väl att vila, för jag ska jobba imorgon och sen enda fram tills
nästa fredag på midsommarafton. Men det ska gå bra.
Jag kommer att jobba för en färskvaruansvarig på jobbet när hon går på semester.
och det är lite nervöst, för jag kommer då ta hand om beställning och sådant.
Men det går nog bra, jag har ju folk jag kan fråga så att jag inte beställer allt
för lite eller allt för mycket. haha.


Nu ska jag gå och väcka honom, hoppas på att han vill gå upp. :)
tjoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: