platax

tisdag är en måndag

Kategori: Allmänt

God morgon, eller kanske god lunch.
Jag har faktiskt gått upp tidigare idag.
Igår så gick jag upp vid halv 2, haha. det kändes som tiden
bara flöög iväg! :)
Men det var skönt, jag hade tänkt att städa och sådant.
-
Men det vart att jag pluggade på körkortet istället,
och gjorde ett test som jag köpte på körskolan (20 test)
och jag fick 6 fel på första testet. :D det kändes faktiskt bra.
Men sen gjorde jag det igen med hopp om att få full pott. haha.
Men det gick ju sådär. >< fick lite fler fel. Men det gör inget.
Skulle nog ha väntat med det istället. haha.
-

-
Idag blir det att jobba. 14-22.15. :)
-
Niklas är på sitt jobb nu. :D han testar kläder och sådant.
Jag är glad för hans skull. ^^ tillslut fick han svar.
Han kommer att jobba på G4S.
-
-
Nu blir det att sätta mig vid tvn tills jobbet. tjaadå! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: