platax

en dag som denna

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en lugn dag. :)
Har umgåtts med Niklas, eller vi satt vid datorn och spelade TF2 och Lasse och Erik var med. :D
Det var kul, tills jag började få ont i örona av mina hörlurar. ><
måste typ typ ha så stora så att de inte ens
rör mina öron. :/
-
Sen åkte vi och handla, sen var det dags att laga mat.
Fiskpinnar och ris. :)
-
Nu sitter man här och har precis sett på en film. Väntar mest nu på att BB ska börja. hehe.
-

-
-
Jag har köpt Teorikort. :D as bra tycker jag. Bra frågor som man ska kunna och så.
Och teoriläsningen går helt okej, jag läser och var på teoriundervisning igår, som
är varje tisdag. :D det är riktigt bra faktiskt. Den var på 1 1/2 timme typ tror jag, det kändes som att
jag satt där i en halv timme bara. haha.
Så det ska jag gå på om inte det är jobb eller så. :)
-
-
Lite om idag och så. ;P och nu ska jag lägga mig i soffan bredvid katten
och mysa. xD hon är lite mysigare nu när det är hennes "p-piller" dag, eller
det verkar som att hon oftast blir det iaf. haha.
-
tjaaadå"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: