platax

fredish!

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat. :) och det gick rätt bra tycker jag.
Det var nog för att jag slutade klockan 3 (bra tid att sluta tycker jag. hehe.)
och sen vart jag klar med allt jag skulle, tror jag iaf. :P kändes så.
Sen vart det systemet, blir att fira Erik. :D ska bli trevligt.
-
När jag och Niklas kom hem så kom Malin, precis. det var bra timing. hehe.
Så vi satt väl mest och prata och drack vatten och saft. :)
Mysigt det också!
-
Klockan vart runt 6, och då är det dags för att börja med mat, TACOS!
Mums, det vart så gott. :) Sen vart min mage riiiktigt svullen. haha. riktigt mätt.
Och nu håller jag på att färgar håret. Färgen sitter i nu.
Rött, rött, som vanligt då.
-
Men då blir det fint iaf igen, ser så skabbig ut när man ser utväxt. haha.
Sen ska jag spela Team fortress, har blivit helt galen i det. :D
Eller spelar 3-4 timmar om gången, sen blir man trött, eller så får jag ont
i öronen av mina hörlurar. ><
-
Men värt dom timmarna!
Nu ska jag gå och skölja ur det! :D Yaaay!
-
-
Btw, om någon undrar varför jag gör bindestreck så är
det för att ALL text sätts ihop. >< blir ju asjobbigt att läsa då.
jaja, tjaadå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: