platax

håret klipps!

Kategori: Allmänt

Har precis klippt mitt hår och duschat det. :) nu kommer det att kännas fräsht.
det gör det alltid. ^^ och även För kort. och jag har ändå bara klippt typ 4-5 cm av längden
och det känns så tydligt.
Fast andra brukar aldrig se det. :P men man gör det själv.
Nästan så att man ångrar sig att man klippte sig. Men det känns ändå bättre
när man har vant sig.
-
Har ej bild på det än, men som sagt, det ser väl ändå ut som vanligt. xD
-

-
Idag blir det att jobba, 16-22.15. :)
Och pigg är man också, man somnade direkt efter BB (försökte hålla mig vaken) hah.
så lite efter 11 så somnade man och gick upp halv 11, hehe. riktigt skönt!
-
Men lär inte hända så mycket nu tills jag kommer att gå till jobbet,
lär väl ligga i soffan och vänta typ. ^^ men det skönt det också.
-

-
Nu ska jag sätta på en kopp kaffe till, var extra gott idag.
heejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: