platax

ingen bra rubrik

Kategori: Allmänt

Jag har svårt att börja ett inlägg,
vet ej riktigt vad jag ska skriva. haha.
Vill nästan alltid börja med "dagarna går.." typ. haha.
-
Igår lekte jag med Malin, och vi var på stan,
gick till godisland, verkar som att de ha höjts i pris,
förut var det jätte billigt tyckte jag. men det var värt det ändå,
det är ju mycket godis som man inte har ätit på länge. :)
-
-
Sen köpte jag en.. vad heter det golv/hatthylla. :P En avlång sak, som man hänger
jacka och mössor typ på kanske. haha. ni kanske förstår vad jag menar?
För många vill ju hänga av sig precis när man kommer in, och vi
har våran hatthylla lite längre in i hallen. Så nu är det fixat. :)
-

-
Jag har nu varit och gjort synundersökning, det var i onsdags. det gick bra.
men tog längre tid än vad jag trodde. var lite nervös.
-
så fort man satte sig på stolen så kändes det som att ögonen vart suddiga. hahah.
Men det gick nog bra, vi fixade iaf så att jag får ett par glasögon.
Det vart inte så dyrt som jag trodde, tog inga märkesbågar och inga
speciella grejer som han tipsade mig om.
-
Dessa glasögon kommer jag ju bara ha när jag är hemma
och ser på tv (med småtext) och sen kanske när jag kör bil.
-
De kommer om 1-2 veckor, jag börjar bli fett nervös, typ att bågarna är
skitfula, men de var helt okej de som jag testade och Niklas tyckte de var
finast. (för jag tyckte egentligen inte att jag passade i några) men ja.
man får väl köpa ett par andra om ett år om jag ska ha som daglig användning
om jag inte ändrar om hur jag tycker om dem förstås. :)
-

Nu ska jag passa på att måla naglarna och se på BB. :)
Heeeejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: