platax

Mysdag!!

Kategori: Allmänt

Denna dag har varit bra.
Jag var ledig så jag hade bokat in tid på körskolan. :)
och sen gick jag på stan köpte hårfärg och lite så.
Sen när man kom till Torshälla så gick jag till konsum och hämtade ut ett paket.
Hade beställt en jeanskjol och det passade! förutom att de var för långa,
men jag sydde upp dom bara. haha.
-
Sen vart klockan halv 6 och vi skulle till Willys för att möta upp Lasse och Jennifer.
Vi skulle äta middag ihop. ^^
-
När vi kom hem till oss så började vi med maten, fläskfile och friterade strips
med sallad. Gott, gott!
Sen efteråt vart det kaffe och spelade Wii. :D hehe.
Nästa gång blir det hos dem och dricka kaffe och så, ska bli kul!
Tack för en askul kväll!!
-

-
Nu sitter man här och har precis spelat Team fortress 2,
man märker att man borde sluta när man är på topp. >< haha.
För jag sög i slutet. haha.
-
Nej nu ska jag gå och lägga mig. goooood natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: