platax

Nattbesök

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft Malin sovandes över. :) det var mysigt.
Min dag började med att vara på körskolan, körde, och det gick jätte bra. :)
Han sa att jag är redo att bokas in till uppkörning och så, men måste komma igång
med teorin, och jag Vet. >< jag förstår inte varför man inte har pluggat järnet.
Visst läser jag och så ibland, men måste bli ännu bättre!! intensivt.
-
Jag hade tänkt att åka in i idag vid 5 och vara med på teoriundervisningen.
sen tänkte jag köpa ett kortspel de har. :D så hoppas man på att man lär sig mer. ^^
-

-
Men iaf, jag kom hem och mötte upp Malin, och vi började kolla på en serie,
och sen blev det matdags, och vi vi åt sen till en annan serire. :)
Sen vart det Super mario dags, men vi tröttnade rätt snabbt, haha.
Då vart det film istället tills bb börjar, och sen åter film. :)
-

-
Jag har inte tagit så mycket bilder på sistone, och det är ju inte så kul,
kanske inte så kul att bara läsa bloggar, det är ju kul att se bilder också..
Men det kommer väl så småningom. :)
Nu ska jag lägga mig i soffan och se tv, och hoppas på att Niklas vaknar snart.
tjaadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: