platax

Prata i sömnen!

Kategori: Allmänt

Fick höra en rolig grej av Niklas idag..
Jag hade väckt han inatt av att jag ryckte i hans täcke flera gånger
tills han vaknade och frågade "Vad?" Då hade jag sagt "Du ligger
för långt bort.. kom närmare" typ. :P han trodde det hade hänt något
för jag hade tydligen dragit rätt hårt i täcket och så, och jag minns ingeting. haha.
Det var iaf skit kul när han berättade det. :D
Jag hade velat sett det. För jag hade ju även halv suttit upp också. shit alltså. :)
-
-
Imorgon ska jag på synundersökning. ^^ trodde det skulle bli i föregår
för jag tänkte gå på en dropin eller något, men valde på Aoptik för där är det
gratis utan köptvång. :) så då får vi se vad priset hamnar på och sen får man
se om man köper, det kan inte kosta hur mycket som helst.
aja, jag får se till att inte handla så mycket denna månad, måste bli bättre på det.
Inte köpa massa onödiga grejer.
Har iaf köpt ett par skor, för 99:-. :D så det får duga för mig.
-
-
Jag känner mig riktigt trött, blir att lägga sig i sängen och se på en film. :)
Goodnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: