platax

kryss!

Kategori: Allmänt

Jajamen, nu har man kommit hem, hem ljuva hem.
Visst det är alltid kul att åka iväg och så, men hemma är alltid bäst. :)
Jag har som sagt varit på en kryssning, till Mariehamn.
Det var väldigt trevligt.
Åkte med Cinderella, (färjan), det stod något om filmning vid ett visst datum,
men jag såg ingenting.
Men träffade på "Heej, välkommen!" xD
Men fotot var ju helt fruktansvärt ful, Niklas sa till och med att
jag såg gammal ut, men jag tog kort på Malins kort, och kanske såg
värre ut då, men shit han tog ju kort typ när jag precis började "smila"
så det vart liksom halvt om ni förstår vad jag menar. haha.

Men som tur var har jag andra bilder som jag kan dela med mig med. :D

heidi och denise

jag och Malin
Här var vi på en liten båt för att ta en öl innan vi stiger på Cinderella. :)

Mikael och Heidi
Var mycket med händerna, har nog aldrig hive-fivat så mycket som
jag har gjort denna kryssning. haha. xD

Heidi, jag och Malin.
Baaaren!

Gruppbild!
Det var Denise som var fotografen. xD

dans
Det vart mycket dans och skoj! :D



När jag kom hem så började vi med att äta McDonalds,
sen började vi kolla vad jag hade handlat. :)
Niklas vart glad över ölen han fick, en 1 liters. haha.
Han längtar redan att få öppna den.

Jag vill nästan redan åka igen!
Nej nu blir det att kolla på BB, tjaadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: