platax

lördish!

Kategori: Allmänt

Nyduschad och myskvällen börjar. :) Har nyligen slutat jobbet, eller iofs 22.15.
Fast kom inte från jobbet förrän 22.30. :/ var så mycket folk så kom efter med arbetet.
Men det gick bra ändå tillslut. :D
Det var ju festival här i Torshälla (sådant som jag har varit med och arrangerat i förut),
var idag. Så det var väl därför det var mer folk, för det var mycket ungdomar som
kom och handlade.

Niklas är i lokalen med sina vänner. Jag ska även försöka hänga med någon dag,
men alltid när det kommer på tal att folk ska dit så ska jag jobba. hah. så typiskt.



Idag har jag även kollat recept, jag har tänkt att göra tårtor och sådant
tills jag fyller, nya tårtor. inte samma gamla vanliga. :)
Det ska bli kul att testa på, men det blir nog bäst att göra en innan jag fyller
så att det inte blir en katastrof. haha.

Men jag har tur som inte fyller förrän 31 juli, så det är långt kvar.
På tal om att fylla, min brors barn fyller snart, och jag har beställt hans present idag,
får hoppas den verkar bra, han önskar sig bilar så hoppas de är stora som
det såg ut att vara. för måtten var samband med förpackningen.

Det är även morsdag också nästa söndag, har köpt en present till henne också. :)
Hoppas att hon kommer att gilla den, jag köpte den för ett bra tag sen,
har velat ge henne den redan då. haha. jag är så dålig på att vänta med att ge presenter.



Nej, nu blir det att kolla vidare på Grease 2 som går på tv. :D:D
tjaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: